top of page

כיצד CISO as a service יכול לקדם תיקון ליקויי מבדקי חדירות וסקרי אבטחת מידע ולסייע בהפחתת השפעת סיכוני הסייבר על הארגון?

18 בפברואר 2024

המחשה - כיצד CISO as a service כשירות יכול לקדם תיקון ליקויי מבדקי חדירות וסקרי אבטחת מידע ולסייע בהפחתת השפעת סיכוני הסייבר על הארגון
דרבי סייבר

בעידן הדיגיטלי, שבו איומי הסייבר רבים ומתעצמים, עסקים זקוקים לאסטרטגיות מקיפות להגנה ובקרה על הנכסים והתהליכים הדיגיטליים והטכנולוגיים שלהם.

כאן נכנס לתמונה הפתרון של CISO כשירות (CISO as a service).

CISO כשירות הינו פתרון אסטרטגי אשר מספק לארגונים את ההכוונה והמומחיות ברמה הניהולית הנדרשת כדי לנווט את העסק לתהליכים שוטפים של ניהול סיכונים והטמעת תהליכים ובקרות אפקטיביות.

השירות אינו מספק רק תיקון נקודתי או זמני, אלא מאפשר לעסקים לנקוט גישה אקטיבית לחזק את ההגנות והבקרות שלהם מפני איומי הסייבר ואבטחת המידע באופן עקבי ואפקטיבי.

 

כשירות בעצם מאפשר לעסקים גישה למומחה אבטחת מידע וסייבר ברמה ניהולית ללא הצורך בהעסקת עובד במשרה מלאה. ה-CISO מאפשר לארגון לנקוט פעולות ולהטמיע תהליכים, שיטות וטכנולוגיות המומלצות באבטחת המידע.

ה-CISO כשירות מציע לארגון מגוון רחב של שירותים, החל מפיתוח אסטרטגיות אבטחה, יישום מסגרות אבטחת מידע, תיקון ליקויי מבדקי חדירות, ייעוץ וליווי בהטמעה של טכנולוגיות לצד גיבוש ארכיטקטורת מערכות סייבר נאותה.

ה-CISO כשירות מאפשר לעסקים להנות מהגמישות של שירות ניהול אבטחת מידע שתואמת את היעדים העסקיים ואת הדרישות הרגולטוריות.

 

השירות מאפשר לארגון לנקוט תהליך מתמשך והטמעה של שגרות עבודה תקינות כדי להתמקד בפגיעויות פוטנציאליות שעשויות להיות מנוצלות על-ידי תוקפים ולהוביל פרויקטים טכנולוגיים לצד הטמעת תהליכי ארגון-ושיטות לטובת תיקון הליקויים, הממצאים והפחתת הסיכון השיורי המצרפי של הארגון.

 

שירות זה גם מספק לארגונים גורם ניהולי מומחה אשר יוכל להוביל ולנהל פרויקטים יחד עם גורמי ה-IT ומערכות המידע בארגון לטובת הפחתת סיכוני הסייבר, הטמעת בקרות מפצות, קביעת נהלים ותהליכי עבודה חוצי ארגון.

 

 השירות יאפשר לארגון שלכם להטמיע ארכיטקטורה ומארג נכון של מערכות אבטחת מידע וסייבר, לצד וידוא הגדרתן באופן נכון ותחזוקה תקינה על ידי גורמי ה-IT ומערכות המידע, והסדרת תהליכי עבודה המוכוונים לתהליכי שיפור מתמיד בתחום אבטחת המידע והפחתת הסיכונים השיוריים על הארגון, כל-זאת לצד תאימות לדרישות הרגולציה החלות על אותו ארגון.

 

ארכיטקטורת מערכות סייבר נאותה, חדשנית ומתוחזקת מאפשרת לארגונים צמיחה עסקית וגמישות תוך שמירה וחיזוק החוסן התפעולי של הארגון, והקפדה כי אסטרטגיית ובקרות אבטחת המידע נשמרות יעילות ואפקטיביות.


 

מה כולל תהליך של תיקון ליקוי מבדקי חדירות וסקרי סיכונים:


  1. מעבר על הדו״חות, הסקרים וכלל הממצאים, לצד סקירה מערכות הארגון ויעדיו העסקיים, סקירת חבויות רגולטוריות החלות על הארגון.

  2. קביעת יעדים וסדרי עדיפויות.

  3. עדכון והתאמה של מסמכי מדיניות אבטחת המידע והנהלים הרלוונטיים בארגון.

  4. עבודה משותפת וייעוץ לגורמי ה-IT ומערכות המידע של הארגון לאופן טיוב פוליסות והגדרות אבטחה ותהליכי עבודה, זאת לצד הטמעה, החלפה או שדרוג של מערכות אבטחת מידע וסייבר בארגון.

  5. אפיון סגמנטציית הרשתות והטמעה יחד עם גורמי ניהול הרשת בארגון.

  6. טיפול בסוגיות אבטחת מידע שנוגעות למאגרי המידע, לרבות ייעוץ מקצועי על אופן איסוף המידע, המערכות התומכות, נהלי שימוש, בקרת גישה.

  7. אפיון והטמעת נהלי גיבויים ורציפות עסקית, לרבות תהליכי ניהול משבר והתאוששות מאסון.

  8. ייעוץ בבניית תכניות עבודה ובניית תקציב.

  9. ליווי תהליכי בקרת מהימנות עובדים וסוגיות אבטחת מידע בגיוס עובדים.

  10. הטמעת שגרות עבודה לאופן טיפול ותגובה לאירועי סייבר בארגון.

  11. ייעוץ וליווי בהטמעת בקרות משלימות בהתאם לדרישות הרגולציה.

  12. ייעוץ מומחה בסוגיות נוספות בתהליכי ניהול סיכוני הסייבר בארגון וממצאים נוספים מהסקרים שבוצעו.

רקע_6x.png

צרו קשר

bottom of page